Verzekeren

Gestart door W!M, februari 20, 2025, 01:47:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

Arent

Wij hebben die van ons ook bij de ANWB gedaan.
Hier kregen wij 5 jaar nieuwwaarde dekking. Ook waren de verzekerde dingen vaak hoger dan bij anderen.
Goedkoop is anders maar hebben toch ook de storm en hagelschade er bij genomen.

Omdat wij ook de reisverzekering en de wegenwacht bij hun hebben overlappen ze elkaar mooi.

Klavertjes

Wij ook naar tevredenheid bij de ANWB verzekerd met onze Opus.
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Steijlen

Wij zitten bij ASR, we hebben daar de rest van de verzekeringen. Volgens onze intermediair was dat de beste optie. Ik heb even opgegezocht: we hebben Aansprakelijkheid/Casco Allrisk met 5 jaar aankoopwaarde. ook inclusief hagelschade.

Tim_V

Wij mogen binnenkort ook onze nieuwe vouwwagen ophalen en zijn ook op zoek naar een goede verzekering.
Echter, ik zie zo snel de bomen door het bos niet meer, wat de verschillen per verzekering zijn.  cry

Ik heb de voorwaarden van de ANWB gelezen en vergeleken met die van ZLM (waar we nu met alle andere verzekeringen zitten). Ik zie echter weinig verschil (met uitzondering van de nieuwprijs vergoeding 5 vs 3 jaar) als ik bij de ANWB ook de storm/hagel en inventaris dekking afsluit. Wel zie ik een behoorlijk prijsverschil. Zit dit alleen in de nieuwprijs vergoeding?

winnieandbuzz

Citaat van: W!M op februari 20, 2025, 01:47:29 PMOver een week is het dan zover; dan mogen we eindelijk onze CCCX ophalen.
Om maar een nieuw draadje te openen (de laatste dateert van 2020), ben ik benieuwd waar jullie je VW hebben verzekerd.
Waarom hebben jullie voor deze verzekeraar gekozen en wat zijn jullie ervaringen? Ik wil graag een allriskverzekering afsluiten, en ik zie dat sommige aanbieders een nieuwwaarderegeling van 3 tot 5 jaar bieden. Welke verzekeraar raden jullie aan, of juist af?

Hier bij Unive verzekerd. De juiste voorwaarden voor ons, met name kosten versus nieuwwaarde verzekering