Het grote nieuwe website foutjes topic

Gestart door Alex, februari 08, 2025, 08:38:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Kom je iets tegen wat niet werkt op de nieuwe site meld het dan hier.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

FotoBart

Kleinigheidje, geen fout:
/forum/Themes/default/images/membericons/on.gif is een default SMF-icoontje. Daar had je vast iets anders voor in de oude versie.

Alex

Ja klopt die moet ik nog even toevoegen/veranderen.
Scherp opgemerkt.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

pjottum

De links hier (ik zocht hoe ik betalend lid word) gaan llama al naar Simple Machines.

https://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?action=help

Of althans, de links die ik getest heb terwijl ik op een iPadje zit te lezen.

OhPeeCee

Ziet er gelikt uit. Als ik onregelmatigheden ziet meld ik ze wel. De 2FA is ingesteld. Dit zou op de telefoon ook moeten gaan werken ipv van tapatalk, of bouw je een app?

Alex

Citaat van: pjottum op februari 09, 2025, 07:57:13 PMDe links hier (ik zocht hoe ik betalend lid word) gaan llama al naar Simple Machines.

https://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?action=help

Of althans, de links die ik getest heb terwijl ik op een iPadje zit te lezen.
Ben even de weg kwijt.
Welke link bedoel je dan?

Alex

Citaat van: OhPeeCee op februari 09, 2025, 08:32:33 PMZiet er gelikt uit. Als ik onregelmatigheden ziet meld ik ze wel. De 2FA is ingesteld. Dit zou op de telefoon ook moeten gaan werken ipv van tapatalk, of bouw je een app?
Ale hulp is welkom
Heb nu ook nog tapatalk erbij aanstaan maar is niet echt nodig meer.
Een app bouwen gaat mij niet ukken ben ik bang.

pjottum

Citaat van: Alex op februari 09, 2025, 08:33:52 PMBen even de weg kwijt.

Als ik op die pagina ben staan daar een rijtje links 'zoeken', 'profiel', etc - die springen allemaal naar bij voorbeeld hier https://wiki.simplemachines.org/smf/SMF2.1:Personal_messages/nl (dit is persoonlijke berichten)

pjottum

Citaat van: Alex op februari 09, 2025, 08:33:52 PMBen even de weg kwijt.

Als ik op die pagina ben staan daar een rijtje links 'zoeken', 'profiel', etc - die springen allemaal naar bij voorbeeld hier https://wiki.simplemachines.org/smf/SMF2.1:Personal_messages/nl (dit is persoonlijke berichten)

pjottum

Oh, En als ik hier post, spring ik terug naar de index..  huil

FotoBart

[Never mind]   :-) Je bedoelde iets anders

Theu

Valt mij op dat er een hoop posts nu dubbel verschijnen (in Tapatalk)
Ik zal Tapatalk blijven gebruiken. Gewoon omdat dat makkelijker is als je meerdere fora bezoekt.

Alex

Citaat van: pjottum op februari 09, 2025, 08:43:03 PMOh, En als ik hier post, spring ik terug naar de index..  huil
dit kun je veranderen in je profiel.

Alex

Citaat van: Theu op februari 09, 2025, 08:53:13 PMValt mij op dat er een hoop posts nu dubbel verschijnen (in Tapatalk)
Ik zal Tapatalk blijven gebruiken. Gewoon omdat dat makkelijker is als je meerdere fora bezoekt.
ik verwacht dat dit zal ophouden als de oude server echt uitgaat en alle providers hun dns hebben bijgewerkt

Hemertje

Ik mis een like knop om te plaatsen bij een posting 👍🏻