Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: campings met gras  (gelezen 1127 keer)

martjeklap

• Goldmember 2025
  • Klap fanaat
  • Geslacht: Vrouw
  • Merk: kampeermiddel : 3DOG, Traildog
campings met gras
« Gepost op: december 09, 2024, 10:49:29 pm »

ik ben aan het zoeken naar een camping met privésanitair voor in het voorjaar, kom ik vooral campings tegen met tegels of grind op de plek en de camping die mij wel wat leek had zelfs houten vlonders die verplicht onder de klaptent met vast grondzeil gelegd moeten worden en dan nog grind  in de voortent. Of een camping die vouwwagens beperkte periodes toelaat omdat als die langer staan het gras beschadigd wordt. Onze ervaring met grind in de voortent (maten afgestemd op caravan voortenten) en graskeien onder de klaptent zijn niet bepaald positief. En dan nog de campings waar geen grondzeil, worteldoek, tenttapijt mag worden gebruikt (wij gebruiken worteldoek onder de klaptent, dat scheelt, als we in Nederland blijven in het voorseizoen, veel tijd met schoonmaken als we weer naar huis gaan. Campings worden steeds meer caravan of camper parken krijg ik het idee, ook de kleine campings.

sanderv

• Klap gek
  • Geslacht: Man
  • Merk: kampeermiddel : Camplet Royal, special edition "Frankenstein"
Re: campings met gras
« Reactie #1 Gepost op: december 09, 2024, 11:35:10 pm »

Maar ergens is je wens dus paradoxaal. Je wil een oldskool camping, maar wel privé sanitair. Klanten gingen steeds meer vragen cq eisen en Nederland is erg goed in alles reguleren. Tel die twee op en het is toch niet zo raar dat we steeds meer camperpark achtig campings krijgen?

Jon

• Klap prof
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: december 10, 2024, 01:25:08 am »

Ja, wij (her-)kennen dat. Toch is het niet overal parkeren ipv kamperen. Wij hebben een drie-viertal jaren geleden op camping de Bouwte in Groningen gestaan, fraaie omgeving, alles gras en mooi privé- sanitair. Geen gedoe over grasproblemen. Die keuze voor privé-sanitair had destijds te maken met de covid-ellende.

Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

martjeklap

• Goldmember 2025
  • Klap fanaat
  • Geslacht: Vrouw
  • Merk: kampeermiddel : 3DOG, Traildog
« Reactie #3 Gepost op: december 12, 2024, 12:43:11 am »

Maar ergens is je wens dus paradoxaal. Je wil een oldskool camping, maar wel privé sanitair. Klanten gingen steeds meer vragen cq eisen en Nederland is erg goed in alles reguleren. Tel die twee op en het is toch niet zo raar dat we steeds meer camperpark achtig campings krijgen?
ieder heeft zo zijn eigen redenen om wel of niet met privé sanitair te kamperen. Wij zoeken altijd kleine campings, in Nederland vaak boerencampings, met verder geen luxe maar wel grotere plekken (wordt ook moeilijker). De graskeien, tegels, grind zie ik vooral op die kleine campings, of ze nou privé sanitair of niet hebben.
Pagina's: 1   Omhoog

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal