Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Te koop en te bezichtigen: Flyer Expedition Airco Membrane - met stallingsplaats  (gelezen 1085 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flyer-Fan

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Flyer

Ik wil mijn Flyer verkopen en bied daarbij de mogelijkheid om hem nu op locatie in Leusden, volledig opgezet, te bekijken. Hij staat er nog een week (dan zal die toch wel verkocht zijn 🙂 ) Ook uniek: de eigenaar van de caravan- en vouwwagenstalling, volledig overdekt en afgesloten, is akkoord dat de stallingsplaats ook beschikbaar is voor de nieuwe eigenaar. Dus mocht je niet op eigen terrein kunnen stallen dan ben je verzekerd van een plaats in de professionele stalling en onderhoudsbedrijf in de buurt van Zaltbommel.

Doek, ritsen, klittenband, kuipgrondzeil, alles is heel en in uitstekende conditie. Nergens scheuren, losse naden etc. Maar kom vooral kijken bij serieuze interesse.
Dit model tent is de laatste uitvoering van de Flyer inclusief alle uitbouw accessoires met uitzondering van de kidstent (Adventuretent) maar de tent heeft wel de mogelijkheid om die aan te ritsen.
De tent is destijds, volledig nieuw, door Holtkamper op de oudere wagen gemonteerd. Alle uitbouwonderdelen zijn toen tegelijkertijd nieuw aangeschaft.

De voordelen van de Flyer hoef ik hier denk ik niet uit te leggen: Supersnel op te zetten als je rondreist en heel comfortabel uit te breiden met de uitbouw als je wat langer op dezelfde plek verblijft. In de basisopzet geeft het met gemak ruimte aan twee volwassenen (rechts in eigen slaapcabine) en twee kids (links op de deksel ).
Alle foto's ook op https://link.marktplaats.nl/m2161214463
  • Uitbouw realiseren met inritsbaar voorwand,inritsbaar kuipgrondzeil (de dikke groene versie!), inritsbaar extra luifel en inritsbaar airco membrane doek (dus membrane in de bak en in de uitbouw)
  • Overal gaas tegen insecten (in de driehoeken van de uitbouw en de ramen)
  • Froli bedsysteem
  • wagenschort die je met een rits aansluit op kuipgrondzeil maakt de Flyer helemaal wind en vochtdicht
  • complete set zware kwaliteit spatlappen voor rondom bevestigen via brede stroken klitteband
  • Disselkeuken is oud en niet hip. Maar heeft wel zelf gemaakte zwenkwielen en handvaten waarmee je hem comfortabeler van de dissel af haalt. Hij biedt ruimte aan koelkast (die werkt op gas en stroom en krijg je erbij) en dan nog veel ruimte voor andere keukenaccesoires.
  • Verwarming op gas mogelijk via de Alke wandkachel (als nieuw)
  • En verder veel accesoires als stroomkabels, tafels, kledingkasten (eenvoudig op te bouwen), tenttapijt die wij altijd onder de luifel neerleggen, waterkoker etc etc.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal