Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: De grote broer van onze TakeOff < GetAway  (gelezen 1930 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flennaerts

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14
  • Merk: kampeermiddel : Cabanon Malawi 2.0 2021
De grote broer van onze TakeOff < GetAway
« Gepost op: september 10, 2024, 01:39:53 pm »

Zou mooi zijn als ie net iets groter zou zijn zodat je bv een geheel vast bed, 2 zitjes en een keukentje hebt waar je na het openklappen niet al te veel werk meer mee hebt. Maar wellicht technisch niet goed mogelijk. Maar het blijft natuurlijk een mooi concept.

Dat noemen ze een caravan toch?
« Laatst bewerkt op: september 16, 2024, 02:58:10 pm door Alex »
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.378
  • Merk: kampeermiddel : voorheen een CCCX, nu een klein Eribakuh
Re: Easycaravanning
« Reactie #1 Gepost op: september 10, 2024, 07:50:04 pm »

Dat noemen ze een caravan toch?


Bijna  :) 


(Ik dacht eerder aan aan Campet Safir of de laatste geproduceerde Paradiso's (waren er helaas maar 2); ik heb gekeken of ik een goed exemplaar van de Camplet uit Denemarken kon halen om te strippen en opnieuw op te bouwen, maar dat is zoeken naar een speld in een hooiberg en ik heb destijds (ca. 2018/19) ook verwoede pogingen gedaan om een afspraak te maken met Paradiso (http://www.paradisovouwcaravans.com/) om een exemplaar aan te schaffen, maar toen hadden ze waarschijnlijk al bedacht om een eind aan het avontuur te maken; uiteindelijk in 2020 een nieuwe CCCX gekocht die inmiddels plaats heeft gemaakt voor een Eriba310 waar we heel blij mee zijn, helaas past hij alleen niet in de garage wat wel wenselijk zou zijn. Ik bleef en blijf een beetje op zoek naar iets ertussen, maar na diverse bezoeken aan de VWS kregen en krijgen wij de easycaravanning niet het juiste gevoel)
« Laatst bewerkt op: september 10, 2024, 07:55:09 pm door C5CCV »
Gelogd

Hemertje

  • Goldmember 2025
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 4.040
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Kyte-S 2018
Re: De grote broer van onze TakeOff &gt; GetAway
« Reactie #2 Gepost op: september 10, 2024, 09:44:50 pm »

De oplettende Social Media volger heeft het misschien al doorgehad:

de grote broer van onze TakeOff zal de naam GetAway dragen.


De GetAway staat symbool voor ontsnappen aan de dagelijkse sleur en de vrijheid om er spontaan op uit te trekken, waar en wanneer je maar wilt.

"GetAway" is niet zomaar een naam, het is een uitnodiging om de wereld te verkennen op jouw eigen tempo, met het comfort en de flexibiliteit die je van Easy Caravanning gewend bent.
Bovendien richten wij ons wederom op de avontuurlijke kampeerder met een compacte, hybride en/of elektrische auto.
Want met Easy Caravanning kom je letterlijk verder.

Ons doel is om jou de vrijheid en flexibiliteit te bieden die kamperen zo bijzonder maakt, zonder gedoe.
Wel de lusten, niet de lasten.

Step In, Stretch Out
Na het onthullen van de naam vorige week, nodigen we je nu uit om voor het eerst een glimp op te vangen van het interieur.
Zoals je ziet heeft de GetAway een uitgebreide keuken, inclusief spoelbak, koelkast en kookplaat.
Bovendien is de keuken een stuk breder dan bij de TakeOff.

Het interieur van de GetAway is verder ontworpen met het idee dat kamperen draait om vrijheid, flexibiliteit en comfort.
Daarom hebben we elk detail van het interieur met zorg vormgegeven om je de optimale ruimtebeleving te geven.
Zodra je binnenstapt, zul je meteen merken hoe slim de ruimte is ingedeeld.
Dankzij innovatieve opbergoplossingen en de goed doordachte indeling voelt de GetAway aan als een tweede thuis, zelfs als je op de meest afgelegen plekken staat.


Hoe het gehele interieur eruit ziet kun je komen aanschouwen op de Kampeer en Caravan Jaarbeurs in Utrecht van 2 tot 6 oktober, daar is de GetAway voor het eerst in het echt te bezichtigen.
Eén ding kunnen we alvast beloven:

de GetAway mag er dan van buiten compact uitzien, binnenin zal hij je keer op keer verrassen!

We hopen je te zien op de Kampeer & Caravan Jaarbeurs in Utrecht!
Gelogd

Jer81

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 992
  • Merk: kampeermiddel : Trigano Itenea GL
Re: Re: De grote broer van onze TakeOff &gt; GetAway
« Reactie #3 Gepost op: september 10, 2024, 09:57:39 pm »

Ben zeer benieuwd.
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.378
  • Merk: kampeermiddel : voorheen een CCCX, nu een klein Eribakuh
Re: Re: De grote broer van onze TakeOff &gt; GetAway
« Reactie #4 Gepost op: september 11, 2024, 03:48:16 pm »

Ik ook  :)

Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.996
  • Merk: kampeermiddel : Shelter
  • Na 25jaar vouwwagens wat anders
Re: Re: De grote broer van onze TakeOff &gt; GetAway
« Reactie #5 Gepost op: september 11, 2024, 09:24:17 pm »

Waarschijnlijk gaan wij erheen.
Dus ga zeker kijken
Gelogd
van trigano naar holtkampers naar een shelter

carvers

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 228
  • Merk: kampeermiddel : Rettenmaier Strada Gordigear Taiga 2018
Re: Easycaravanning
« Reactie #6 Gepost op: september 15, 2024, 09:11:42 pm »


Bijna  :) 


(Ik dacht eerder aan aan Campet Safir of de laatste geproduceerde Paradiso's (waren er helaas maar 2); ik heb gekeken of ik een goed exemplaar van de Camplet uit Denemarken kon halen om te strippen en opnieuw op te bouwen, maar dat is zoeken naar een speld in een hooiberg en ik heb destijds (ca. 2018/19) ook verwoede pogingen gedaan om een afspraak te maken met Paradiso (http://www.paradisovouwcaravans.com/) om een exemplaar aan te schaffen, maar toen hadden ze waarschijnlijk al bedacht om een eind aan het avontuur te maken; uiteindelijk in 2020 een nieuwe CCCX gekocht die inmiddels plaats heeft gemaakt voor een Eriba310 waar we heel blij mee zijn, helaas past hij alleen niet in de garage wat wel wenselijk zou zijn. Ik bleef en blijf een beetje op zoek naar iets ertussen, maar na diverse bezoeken aan de VWS kregen en krijgen wij de easycaravanning niet het juiste gevoel)

Morgen weten we meer, dan komt de GetAway hefdekcaravan.
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.378
  • Merk: kampeermiddel : voorheen een CCCX, nu een klein Eribakuh
Re: Easycaravanning
« Reactie #7 Gepost op: september 16, 2024, 12:30:09 pm »

Daar is ie dan https://www.easycaravanning.com/getaway/


Als ik het zo zie houden wij het voorlopig toch bij onze Eriba 310

« Laatst bewerkt op: september 16, 2024, 12:35:42 pm door C5CCV »
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.772
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Aero Wind®Force 2020 / Beachy 360 2023
  • Welk kampeermiddel : Vouwwagen/Caravan
    • Fortuin
Re: Easycaravanning
« Reactie #8 Gepost op: september 16, 2024, 01:14:52 pm »

Eerste berekening kom ik ongeveer net zo duur uit als de kip shelter.
En dit is denk ik een concurrent.
Nu weet ik niet hoelang de kip is want de Easy lijkt wel wat langer.

Maar voor deze prijzen sla ik zowiezo nog even over.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Jer81

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 992
  • Merk: kampeermiddel : Trigano Itenea GL
Re: Easycaravanning
« Reactie #9 Gepost op: september 16, 2024, 01:15:08 pm »

Ik had gehoopt dat het een grotere takeoff zou zijn. Beetje teleurgesteld.
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.996
  • Merk: kampeermiddel : Shelter
  • Na 25jaar vouwwagens wat anders
Re: Easycaravanning
« Reactie #10 Gepost op: september 16, 2024, 01:37:18 pm »

@C5CCV wel flink bed van 215x170, sta hoogte ook flink.

@Alex Hij id 80cm langer en 2 cm breder, ingeklapt ook een 3cm hoger.
Qua prijs netzoveel als de kip outback zeg maar, je kan ook voor de + gaan die is dan wel iets goedkoper.

@Jer81 ik had daar ook wel op gehoopt.
Gelogd
van trigano naar holtkampers naar een shelter

jaco1985

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 10
  • Merk: kampeermiddel : Trigano Odyssee
  • Welk kampeermiddel : vouwwagen
Re: De grote broer van onze TakeOff < GetAway
« Reactie #11 Gepost op: september 16, 2024, 04:07:42 pm »

Ziet er qua afmetingen en indeling een beetje uit als de Kip Kompakt.
Gelogd

Jer81

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 992
  • Merk: kampeermiddel : Trigano Itenea GL
Re: De grote broer van onze TakeOff < GetAway
« Reactie #12 Gepost op: september 16, 2024, 04:37:52 pm »

Ziet er qua afmetingen en indeling een beetje uit als de Kip Kompakt.
Yep, of een Trigano Silver Trend 350, of een Eriba Feeling.
Maar voor deze prijs heb je bijvoorbeeld ook een Eriba Feeling 425.
Denk dat dit een moeilijk verhaal wordt met deze prijs. Het enige unieke is volgens mij het hefdak wat hoger opengaat dan bij anderen. 
Maar natuurlijk wel leuk dat er weer meer keuze op de markt is.
Gelogd

Hemertje

  • Goldmember 2025
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 4.040
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Kyte-S 2018
Re: De grote broer van onze TakeOff < GetAway
« Reactie #13 Gepost op: september 16, 2024, 06:14:46 pm »

It's Time To GetAway
Na weken van geheimzinnigheid en speculaties is het moment eindelijk daar: we onthullen met trots de nieuwe GetAway. Een lichtgewicht hefdak caravan die moeiteloos overal mee naartoe gaat, zonder concessies aan comfort.

Even weg uit de drukte, ontsnappen aan de dagelijkse stress. Nieuwe avonturen beleven, en toch altijd thuis op elke plek. Met de doordachte GetAway ben je onderweg met een ultramodern kampeermiddel dat van alle gemakken is voorzien en bijna zonder dat je het merkt: ‘Easy Caravanning optima forma’. Het maakt onze GetAway bij uitstek geschikt voor compacte, hybride of vol-elektrische auto’s.

Tijdens de Kampeer & Caravan Jaarbeurs in Utrecht (2-6 oktober) zal de GetAway voor het eerst in het echt te bewonderen zijn. Je kunt ons vinden in hal 10, stand 0.31. We kunnen niet wachten om je de GetAway en al zijn innovatieve snufjes te laten ontdekken. Hopelijk tot dan!


Het Dak Gaat Eraf!
Op stap met de GetAway is vanaf de eerste meters een feest. Dankzij zijn beperkte buitenafmetingen met ingeklapt hefdak, hebben we de extra luchtweerstand laag weten te houden. Geholpen door de aflopende daklijn en ronde vormen zijn de aerodynamische eigenschappen ongeëvenaard. Extra buitenspiegels zijn overbodig want de GetAway is niet breder dan jouw auto. Geen zorgen dus of je ergens wel of niet tussendoor kunt: de GetAway volgt jou altijd moeiteloos op je ontdekkingsreis, over bergpassen, bij tolpoorten, door smalle straatjes, waar je maar wilt. Je zult snel vergeten dat je iets ‘aan de haak hebt geslagen’ en regelmatig het gevoel hebben alsof je met de losse auto op reis bent. Easy Caravanning, iedere keer weer!

De GetAway gaat je versteld doen staan. Het is een echte kameleon, klein vanbuiten maar verrassend ruim vanbinnen. Op pad met de GetAway betekent dat je alles onder handbereik hebt en altijd direct klaar is voor gebruik. De multifunctionele zit-lounge-slaap combinatie voorin maakt het onmogelijke mogelijk: een kingsize bed met uitschuifbare lattenbodems van maar liefst 2.15 x 1.70 meter. Hoezo concessies doen? Dit is slapen zoals thuis.

De hoofdeinden van het bed kunnen in één beweging omhoog worden gezet zodat je heerlijk kunt loungen of die spannende thriller in één adem uitleest. Als het ’s avonds buiten afkoelt, kun je in de dinette samen met vrienden borrelen en een kaartje leggen. Geen gebrek aan plaats. 5-sterren kamperen dus in jouw eigen ‘GetAway’, ondanks de zeer compacte buitenafmetingen.

Maar er is nog meer reden tot feest: we vieren tijdens de beurs ons vijfjarige bestaan en dat betekent dat we trakteren. Speciaal voor dit jubileum hebben we een aantal fantastische actie pakketten samengesteld met waarde die wel kan oplopen tot €749. Bij elke aankoop van een GetAway of TakeOff tijdens de beurs in oktober krijg je dit actiepakket helemaal gratis.

We hopen je te zien op de Kampeer & Caravan Jaarbeurs in Utrecht!
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.996
  • Merk: kampeermiddel : Shelter
  • Na 25jaar vouwwagens wat anders
Re: De grote broer van onze TakeOff &lt; GetAway
« Reactie #14 Gepost op: september 17, 2024, 05:05:02 pm »

Volgende maand kijken dan op de kampeerbeurs
Gelogd
van trigano naar holtkampers naar een shelter
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal