Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Trigano Galleon 2015 indeling bak  (gelezen 1167 keer)

torrie0712

• Klapperraar
  • **
  • Geslacht: Man
  • Merk: kampeermiddel : nog geen / zoekende
Trigano Galleon 2015 indeling bak
« Gepost op: maart 11, 2024, 01:24:14 pm »

Hallo allemaal..

Sinds enige tijd ben ik al lid van dit forum en al aardig wat gelezen. Nu zijn wij eindelijk sinds gisteren in het bezit van onze eigen vouwwagen. Het is een Trigano Galleon van 2015.
Nu vroeg ik mij af hoe iedereen zijn spullen mee neemt en dan met name de voortent en de tentstokken. De voortent lag nu opgerold in de bijbehorende zak in het middenpad (daar wil ik het liefst iets van kratten neerzetten) en de stokken liggen los onder het linker bankje. Ik vind dit nogal veel ruimte in beslag nemen.
Nu vroeg ik mij dus af hoe jullie dat allemaal opgeborgen hebben ??

BVD

Theu

• Klap gek
Trigano Galleon 2015 indeling bak
« Reactie #1 Gepost op: maart 11, 2024, 06:42:48 pm »

Bij een gelijkwaardige wagen vouwde wij de voortent, luifel en grondzeil zo groot op als dat de wagen ingeklapt groot is. En dan legde we deze spullen onder het dekzeil.
Voor de boogstokken had ik een bak gemaakt die vlak voor de as hing.

EA85

• Klapperraar
  • **
  • Merk: kampeermiddel : Geen
Re: Trigano Galleon 2015 indeling bak
« Reactie #2 Gepost op: augustus 27, 2024, 10:22:36 pm »

Dag, wij hebben recent een trigano galleon uit 2019 aangeschaft. De gebogen stokken kunnen volgens mij niet echt lekker onder de banken liggen, maar wij hebben geen bakken in het tussenstuk en daar liggen de stokken van de voortent en de voortent zelf. Het luifel past wel in de bakken. We hebben een dakkoffer voor alle kleding e.d. (ideaal, ook met pakken) en de rest past allemaal prima met ruimte over (hebben 2 kids van 1 en 4 en een Seat Leon station als auto). Kratjes gaat wellicht niet lukken, maar de vraag is of het echt voordeel met zich mee brengt.

poldertoerist

• Klap gek
  • Merk: kampeermiddel : Cabanon Malawi 2.0
Re: Trigano Galleon 2015 indeling bak
« Reactie #3 Gepost op: augustus 27, 2024, 10:32:49 pm »

kratjes in het middenpad past perfect.  als je openklapt kan je ze gelijk opstapelen en je hebt je pad vrij. bijv.  voor bij een overnachting. maar ook met opzetten zelf is het handig dat je niet alles hoeft te verplaatsen.

ik had de stokken altijd wel in de bakken liggen.
Adventure Awaits
Pagina's: 1   Omhoog

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal