Na veel neuzen op het web, nu maar eens even de vraag hier stellen. Wij hebben nu een Teun ttt4 sinds 2020. Al veel mooie vakanties mee gehad, maar het opzetten en inklappen is toch wel erg veel werk wanneer we wat meer dan één camping aan willen doen of voor een weekend weg willen. De Teun is wel heerlijk ruim! Nu zou ik best wel wat willen inleveren op ruimte en vraag me af of de Astro geschikt zou zijn voor ons gezin van 4? (2 kinderen van 8 en 11) De oudste zou zo langzamerhand wel in een tentje kunnen wanneer we langer staan. Voor kort verblijf is slapen in de kindertent en op de deksel ook wel een optie wat ik zo lees. Ik heb nog nooit een astro in het echt gezien en vraag me af of de voortent dicht, bij slechter weer, wel ruim genoeg is met z'n viertjes. (Toch verwend door de Teun?) Ik ben benieuwd naar jullie mening, ervaringen? En is de astro ook echt veel sneller als het 123 systeem? Lijkt me wel na alles wat ik heb gezien en gelezen.
Oh ja wij gaan niet perse naar echte zon genieten, zoeken vooral de bergen op. Vandaar dat de binnenruimte wel belangrijk is.
Alvast bedankt voor het meedenken!