Beste forumleden,
Ik wil heel graag m'n Panama Up voorzien van wat stroompunten, maar ik heb geen idee hoe. Ik ben best handig en heb een hoop gereedschap, maar van elektra weet ik simpelweg te weinig. Maar wil het graag leren. Op basis van andere posts van mooie projecten op dit forum heb ik al een idee van wat mogelijk is. Is er iemand die mij wil helpen met een project? Een vergoeding of koud
staat er natuurlijk tegenover.
Dit is mijn idee. Ik wil een CEE aansluiting op de dissel monteren, zodat ik op de camping alleen deze hoef aan te koppelen. Er zou dan een kabel van de dissel naar de binnenkant van de bak moeten gaan, waar een aardlekschakelaar zou moeten zitten. Vandaar wil ik een drietal kabels door de bak leggen:
- 1 naar de rechterzijkant van de bak voor een tweetal stroompunten, zodat ik deze in de tent kan gebruiken.
- 1 naar de achter onderzijde voor twee stroompunten met dekseltje, zodat ik deze vanuit de luifel of voortent kan gebruiken
- 1 naar een vaste lichtbalk onder de lattenbodem, zodat ik licht heb als ik het bed omhoog heb en moet bijschijnen.
Hieronder een schets met in het geel de stroomkabels.
Wie zou mij hiermee willen helpen? Het liefst omgeving Breda maar iets anders is natuurlijk ook mogelijk.
PS. Als dit zou lukken deel ik het natuurlijk als project met boodschappenlijst op dit forum.