Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Eerste ervaringen Numero 13  (gelezen 9072 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vouwfietser

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7
  • Merk: kampeermiddel : Kees Kampeert
Re: Eerste ervaringen Numero 13
« Reactie #30 Gepost op: augustus 24, 2024, 05:24:04 pm »

We zijn net terug van 4 weken Ierland met de No13. Lekker rondgetrokken, daar hebben we hem voor gekocht. Dat gaat hartstikke goed. We waren meestal in ruim een uur helemaal ingepakt (vanaf de start van het leegruimen van de tent t/m inklappen). Met wat slechter weer zit je fijn in de lichte en ruime binnentent. De boerendeur hebben we ook regelmatig gebruikt als we binnen zaten met harde wind, maar toch het 'buiten gevoel' wilden hebben (kont natuurlijk in de wind zetten). We hebben ook twee dagen storm gehad (windkracht 6-7). Dat was spannend, maar heeft de No13 goed doorstaan. Nadat de wind en regen uren op de tent had gebeukt kwam er wat vocht door de ritsen, maar de meeste andere tentkampeerders waren al vertrokken of de tenten lagen in troosteloze hoopjes kapot op de grond. Ik vind de haakjes van de luifel wat dun en licht, deze had ik graag wat zwaarder uitgevoerd gezien. Bij een natte tent gaan sommige ritsen wat stroef omdat het doek dan strak trekt. Verder moet je opletten dat het dak goed strak staat, anders blijft er een plasje water aan de voorkant op de sterrenstrook staan. Geen drama, maar liever geen plassen op de tent.

Volgend jaar hoop ik weer 4 weken weg te kunnen, kan nu al niet wachten om weer op pad te gaan. Mochten er specifieke vragen zijn, laat het gerust weten.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal