De lijst van de leden die hebben gereserveerd voorhet klapweekend 5-6-7 juni2009

Gestart door Alex, maart 09, 2009, 11:23:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

mr4hughz

ja je tips zijn trouwens reuze handig richard !!

ook is wel handig te melden dat plek 1 & 2 of 5,6 en 8 9 en 10 nog beschikbaar zijn

je krijgt een pasje voor de slagboom bij je aanmelding, en na de slagboom VOOR de speeltuin naar rechts .. (grindpad op)  

voor de kids is het denk ik zeker wel super gaaf want de speeltuin is echt in buurt (zie foto's van richard)  

ja nel maar zo ben ik niet .. (ben wel lui :)

Richard

Citaat van: mr4hughz op juni 04, 2009, 09:08:35 PM
ja je tips zijn trouwens reuze handig richard !!

ook is wel handig te melden dat plek 1 & 2 of 5,6 en 8 9 en 10 nog beschikbaar zijn

je krijgt een pasje voor de slagboom bij je aanmelding, en na de slagboom VOOR de speeltuin naar rechts .. (grindpad op)  

voor de kids is het denk ik zeker wel super gaaf want de speeltuin is echt in buurt (zie foto's van richard)  

ja nel maar zo ben ik niet .. (ben wel lui :)

De speeltuin is niet alleen leuk voor de kids....!!!! :K

Alex

Moet morgen toch nog naar de winkel dus die lamp komt wel goed.
En ik ga wel even voor de pannenkoekmix zorgen.

De kleren kunnen morgen zo in de auto.
De vouwwagen staat altijd wel klaar met de spullen dus daar hoeft niet veel aan te gebeuren.

De planning morgen auto inpakken boodschappen doen huis opruimen en dan nog even eten als Bonny van haar werk komt.
En dan gaan wij rijden.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

mr4hughz

kan beter bloem en melk meenemen alex en eieren .. goedkoper en sneller gemaakt .. we hebben een beslagkom en gardes .. en anders grote pan doet ook wonderen :)

o let wel op op de a50/a12 is een traject controle !!!

met pannekoekmix kan je niet meer bijmaken met bloem kan je nog bv meer beslag maken of
ook lekker als toetje banaan/appel in een bloem+water+suiker beslag

panevino

Traject controle... Werkt dat ook met auto+vouwwagen??? Ik bedoel, als je harder dan 90 rijdt met je vouwwagen?
// Marcellino Pane e Vino \\

Richard

Citaat van: PaneVino op juni 04, 2009, 10:14:22 PM
Traject controle... Werkt dat ook met auto+vouwwagen??? Ik bedoel, als je harder dan 90 rijdt met je vouwwagen?

zou zeggen ff uitproberen en hier op het forum verslag doen...... :H :H :H

mr4hughz

Citaat van: PaneVino op juni 04, 2009, 10:14:22 PM
ja met je witte nummerbord en op de foto zie je ook een aanhanger dus je bent de pineut !
dit geld voor alle flitsapparatuur in elk land :) dus wees je bewust van je snelheid die je mag met je aanhanger .. en niet in elk land mag je tomtom dit aangeven (zweden o.a lijst staat hier op het forum ergens)

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

panevino

boevenvolk, dat mede-forummers!

Dus de witte kentekenplaat doet het hem... Zo leer je toch elke dag weer wat bij, ongeacht je leeftijd. Thanks mr4hughz!

mr4hughz

het is niet alleen de kentekenplaat .. aanhangers (vouwwagen etc) zien er kleinbeetje verschillend uit panevino .. tja ben maar 30 :P

panevino

Op mijn leeftijd zie je het zo scherp niet meer h? (of zou dat wederom de schuld van die fles wijn zijn!)

panevino

Tot morgen! Als we mijn planning volgen, dan zijn we er tegen 1 uur.... De rest laat ik over aan de interpretatie...