De lijst van de leden die hebben gereserveerd voorhet klapweekend 5-6-7 juni2009

Gestart door Alex, maart 09, 2009, 11:23:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

fish

Richard

Klavertjes

Citaat van: Richard op juni 04, 2009, 07:09:52 PM
hier kun je al wat foto's bekijken:
http://roadmaster.mijnalbums.nl/    :#

Leuke foto's, als ik het goed zie, zijn de laatste 2 (of 3) van Aalten? Ziet er goed uit!

Lijkt me erg leuk allemaal klappers bij elkaar, lekker even kijken hoe het bij 'n ander binnen is ingedeeld/de ruimte wordt gebruikt (uiteraard bij ons ook iedereen welkom binnen!). Laatst op het dagrecreatieterrein vlakbij bij Geestmerambacht stonden al de nodige wagen uitgeklapt als 'test' voor de vakantie, maar dan loop je toch op een afstandje voorbij...

Tot morgenmiddag, alleen morgen lijkt 't weer ff iets minder, za. & zo. staan de voorspellingen dacht ik er prima voor!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Alex

Komt allemaal goed.
Af en toe een bui is niet erg joh.
Wij zijn klappers weet je nog.

Klapppers :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

panevino

Die tent is net zo groot als mijn huis joh! Wat een gevaarte zeg :)

Hebben we in ieder geval een plek om met z'n allen binnen te zitten als het regent :)

Dat liedje, daar moeten we het nog even over hebben, want dat brengt toch allemaal krullende haren in mijn nek teweeg ...
// Marcellino Pane e Vino \\

Richard

Citaat van: klavertjes op juni 04, 2009, 07:46:49 PM
Leuke foto's, als ik het goed zie, zijn de laatste 2 (of 3) van Aalten? Ziet er goed uit!

Lijkt me erg leuk allemaal klappers bij elkaar, lekker even kijken hoe het bij 'n ander binnen is ingedeeld/de ruimte wordt gebruikt (uiteraard bij ons ook iedereen welkom binnen!). Laatst op het dagrecreatieterrein vlakbij bij Geestmerambacht stonden al de nodige wagen uitgeklapt als 'test' voor de vakantie, maar dan loop je toch op een afstandje voorbij...

Tot morgenmiddag, alleen morgen lijkt 't weer ff iets minder, za. & zo. staan de voorspellingen dacht ik er prima voor!
De foto's zijn allemaal gemaakt op de camping op ons veldje... :)

panevino

// Marcellino Pane e Vino \\

Richard

Citaat van: PaneVino op juni 04, 2009, 08:07:50 PM
ONS veldtje ... juisssssttt

(vrij naar de reclame van  BRAND:) )

Het veld waar LIMBURG trots op is

Alex