Op verzoek toch nog de gelegenheid tot het bestellen van de enige echte klaptrui!
Omdat vorig jaar de administratieve en technische rompslomp intensiever bleek te zijn dan gedacht heb ik ervoor gekozen het bestelproces dit jaar in een andere vorm te gieten. Ook is mijn leverancier verhuisd waardoor ik niet meer makkelijk even een bestelling zelf op kan halen en heb nu dus te maken met dure verzendkosten. Om het haalbaar te maken zijn er alleen truien beschikbaar en word alles in 1 keer geleverd voor 1 prijs op het klapweekend. Dit is helaas de enige haalbare manier voor mij. Ik begrijp dat dit voor sommigen niet fijn is maar het is even niet anders.
Levering alleen op het klapweekeinde!
Wat kost het:
hoody met capuchon, alle maten € 20,-(ook de kindermaten)
HOODY (280gr/m2 65 % polyester 35% katoen)
De kleuren.
Unisex maat XS t/m 3XL alle kleuren
Maat 4XL en 5XL alleen in kleur donkerblauw,grijsmelange,zwart
Kindermaten 90/100(3-5)
110/120(6-8)
130-140(9-11)
150/160(12-14)alle kleuren
Kleuren kunnen uiteraard iets anders overkomen als op de foto.
We noemen de kleuren zoals op de foto als volgt:
bovenste rij:wit/signaalgeel/signaaloranje/kersen/rood/bordeaux/turqoise/kobalt/donkerblauw
onderste rij: lichtblauw/lila/grasgroen/flessengroen/signaalgroen/licht kaki/grijsmelange/antraciet melange/zwart
Bij wit en lichte kleuren word de bedrukking zwart .
Hoe te bestellen:
BESTELLEN KAN TOT EN MET 24 APRIL!!!!
Mail naar: info@deco-tech.nl
-hoeveel truien
-welke maat en kleur
-welke bedrukking ("calm" of "Camping" of "klappertje ")
-je forumnaam
Je krijgt van ons dan een bevestigingsmail terug en je kunt je truien afhalen op het klapweekeinde bij Muis op vertoon van je forumnaam en na betaling. (graag gepast betalen)
Levering en betaling (alleen contant!) op het klapweekeinde bij Muis
Ik betaal ze eerst zelf, in vertrouwen dat iedereen deze ook netjes afhaalt en betaalt, en klapvolk is goed volk dus dat zal denk ik wel goed komen.
Groetjes Nieuweklapster