We kamperen al een jaar of 10 met vouwwagen. Eerst met oude Alpenkreuzer, toen met een 2e hands vouwwagen van Tago waarin het binnen harder regende dan buiten (doek bleek gereinigd te zijn, dus die is snel weer weggegaan) en daarna jarenlang met een Jamet Louisiana.
Deze is nu verkocht (nog steeds erg blij mee, maar werd gewoon te groot voor ons gezin) en het wachten is nu op de aflevering van onze nieuwe vouwwagen --> een Jamet Easy. We gaan dus van heel groot, naar nog steeds groot, maar heel anders :-)
Nu zijn we beetje aan het denken wat we nog moeten aanschaffen - wat is handig....
We hebben geen keuken meer dus tafeltje (hebben jullie ervaring met kookmeubel van Decathlon??), gasstelletje (het meeste koken wij op skottelbraai), extra kratten om spullen in te doen in vouwwagen..... maar zijn er misschien heel logische dingen waar we helemaal niet aan denken en die toch handig zijn als je met een andere vouwwagen op pad gaat....
Ik wil ook een nieuwe prullenbak haha haha, maar da's niet noodzakelijk natuurlijk.....
Ik dacht - misschien kan ik hier nog tips weghalen :-)