Het grote nieuwe website foutjes topic

Gestart door Alex, februari 08, 2025, 08:38:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Hahaha ben blij dat jullie er weer zijn.
Miste jullie al  :#
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Ebbingnl

Agh, opstart perikelen, tis net als eerste keren een vouwwagen opzetten, ging ook niet helemaal vanzelf

poldertoerist

op de website ben ik opeens uitgelogd en heb ook nergens meer de mogelijkheid om in te loggen... Tapatalk werkt nog wel
Adventure Awaits

Alex

Even op hoofdmenu klikken en hij komt te voorschijn.
En als je de telefoon kanteld nog duidelijker
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

poldertoerist

dan krijg ik alleen de mogelijkheid om te registreren..
Adventure Awaits

Alex

Ga maar eens op het pijltje staan met dat soort van deurtje.

poldertoerist

ah ja. gelukt!  Ik was zoekende naar de tekst inloggen..  ::)
Adventure Awaits

Drikusniet

Alle topics starten bij het 1e bericht. Is dit een instelling?

Alex

Drikusniet

Helaas zie ik geen instelling waardoor hij naar de laatste berichten gaat.
Als ik een draadje open, gaat hij elke keer naar het 1e bericht.

Alex

Hmmm was niet opgevallen dat dit anders is dan het oude forum.

Kan alleen een optie laatste antwoord boven vinden

FotoBart

Citaat van: Drikusniet op februari 16, 2025, 04:00:12 PMAlle topics starten bij het 1e bericht. Is dit een instelling?
Als je bedoelt dat je de nieuwe berichten wilt zien in een topic (vanaf de eerste nieuwe reactie in een topic die je nog niet hebt gezien), moet op het icoontje NIEUW klikken dat er voor staat.

OhPeeCee

Ik zie bij de laatste berichten die binnengekomen/gepost zijn de tijd staan in een UK/USA notatie, oftewel AM en PM. Is dat lokaal in te stellen of kan alleen een moderator dit doen. De 24 uurs notatie laat sneller zien in welke volgorde de laatste berichten/posts zijn geplaatst.

OhPeeCee

Heb het gevonden om de tijd in 24 uurs notatie te krijgen.

OhPeeCee

Ik vroeg of er nog een app komt, maar dat hoeft niet. Op een iPhone kan je de website op het begin scherm zetten door optie delen ( vierkantje met pijl eruit wijzend) dan kiezen voor "zet op beginscherm "   Ik wist het niet, zullen ook veel mensen zeggen "doe ik al jaren".  Op een Android zal dit zeker ook kunnen